Квест - пригодницька гра (синоніми: Квест (трансліт. англ. Quest - пошуки), Adventure (англ. пригода)).
У міфології та літературі поняття «квест»
спочатку позначало один із способів побудови сюжету - подорож
персонажів до певної мети через подолання труднощів. Наприклад, «Міф о
12 подвигів Геракла», де головному герою – Гераклу, необхідно виконати
по велінню царя Еврісфея дванадцять великих подвигів, для того щоб
знайти велику славу, стати безсмертним і отримати вдячну пам'ять у
віках. Або «Міф о Персеї», де головному герою необхідно було виконувати
важкі завдання від Полідекта, людини, яка приютила Персея та його мати.
Із
сучасних літературних творів, прикладом квесту, можна назвати
роман-епопею англійського письменника Дж. Р. Р. Толкіна «Володар кілець». Ще одним яскравим прикладом квесту є роман «Квест» Бориса
Акуніна. Читачеві пропонується незвичайна можливість - розгадати разом з
героєм одну з головних таємниць людства, для чого доведеться
відправитися в Радянський Союз тридцятих років, а звідти перенестися в
ще більш віддалену епоху. «Квест» - це два самостійних роману, пов'язані
між собою за допомогою підказок-кодів. Обидва томи знаходяться під
однією обкладинкою, надруковані з різних сторін. Незважаючи на те, що
обидва томи є цілком самодостатніми творами, у другому томі знаходяться
підказки до «проходження» першого.
Більш детельно про квести!!!
Більш детельно про квести!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий